PREKIŲ GRĄŽINIMAS
1. Bendros grąžinimo taisyklės
1.1. Prekių grąžinimas vyksta vadovaujantis LR ūkio ministro 2001 m. birželio 29 d. įsakymu Nr. 217 „Dėl Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo“.
1.2. Kokybiškų grąžinamų arba keičiamų prekių siuntimo išlaidas apmoka pats pirkėjas.
1.3. Grąžinant kokybišką prekę, Pirkėjui grąžinama tik už prekę sumokėta pinigų suma. Siuntimo išlaidos pirkėjui nėra grąžinamos.
1.4. Norėdamas grąžinti kokybišką prekę(-es), Pirkėjas gali tai padaryti per 14 (keturiolika) dienų nuo prekių pristatymo Pirkėjui dienos, informuodamas Pardavėją el. paštu info@davitel.lt arba telefonu +37065769003
1.5. Grąžinama kokybiška prekė turi būti originalioje pakuotėje, nesugadinta, nenaudota, tos pačios komplektacijos, kokios Pirkėjas ją gavo, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir t.t.).
1.6. Grąžindamas prekes Pirkėjas privalo nurodyti siuntėjo adresą ir tinkamai supakuoti prekę, kad ji nebūtų pažeista siuntimo metu. Pardavėjas negrąžins pinigų už prekes, kurios buvo pažeistos siuntimo metu.
1.7. Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko 1.4 ir 1.5 punkte nustatytos prekių grąžinimo tvarkos.
1.8. Grąžinant gautą ne tą prekę ir/ar nekokybišką prekę, Pardavėjas įsipareigoja priimti tokias prekes ir jas pakeisti analogiškomis kokybiškomis prekėmis. Tuo atveju, kai Pardavėjas neturi pakeitimui tinkamų prekių, Pirkėjui grąžinama sumokėta suma, įskaitant ir kaina už pristatymą. Grąžinimo išlaidos kompensuojamos tik pasirinkus grąžinimo būdą
per Lietuvos paštą registruota paprasta siunta(būtina atsiųsti Lietuvos pašto gražinimo kvito kopiją). Kitos grąžinimo išlaidos nekompensuojamos.
1.9. Jeigu Pirkėjas grąžina prekę, pirktą akcijos metu, grąžinama už prekę sumokėta suma su galiojusia nuolaida.
1.10. Pinigai už grąžintas prekes grąžinami per 10 darbo dienas nuo prekių gavimo.
1.11. Kokybiškų prekių nepriimame: Akumuliatorių, ausinių, individualiai užsakytų prekių, originalių aksesuarų su atidarytomis (sugadintomis) dežutėmis. Prekių kurioms buvo
suteikta speciali, sumažinta kaina. Bendros (išplėstinės) taisyklės ir sąlygos ČIA
2. Sugadintų ar nekokybiškų prekių keitimas ir grąžinimas.
2.1. Kai grąžinama sugadinta ar nekokybiška prekė, Pardavėjas įsipareigoja priimti tokią prekę ir ją pakeisti analogiška preke. Tuo atveju kai analogiškos prekės Pardavėjas neturi, Pardavėjas grąžina Pirkėjui už prekę sumokėtus pinigus.
2.2. Gavus sugadintą ar nekokybišką prekę, Pirkėjas privalo patikrinti ir iš karto (ne vėliau nei 2 dienos nuo atsiėmimo momento) Pardavėją informuoti atsiunčiant laišką el. paštu
info@davitel.lt su užsakymo numeriu, trumpu aprašymu, bei bent viena sugadinimą įrodančia nuotrauka.
2.3. Pretenzijos dėl brokuotų ar sugadintų prekių nepriimamos:
jei kreipiamasi vėliau, nei nurodyta 2.2. punkte ir nesilaikant jame nurodytų reikalavimų;
jei prekė panaudota (pvz.: nuimtos apsauginės plėvelės);
pasiliekame teisę prekės nepriimti, jei prekė gražinta be įspėjimo, nesuderinus prekės
grąžinimo išlaidų.